Nombre total de pages vues

17 décembre 2014

Lettre d'amour pour chocolat * Meilés laiškas šokoladui

chocolat noir * juodasis šokoladas
 Ah, le chocolat. Personnellement, je connais pas les gens qui n'aiment pas ça. Peut être, les uns aiment que le chocolat noir (c'est mon cas), les autres préfèrent celui au lait, les autres apprécient les deux. Il y en a aussi ceux qui aiment le chocolat blanc, je connais aussi les gens qui aiment tout.
Je vais raconter mes goûts à moi, et veuillez m'excuser d'avance si vous ne les partagez pas.
L'arôme du cacao, le goût corsé et presque amer, belle couleur marron foncé du chocolat noir me fait saliver... mmmmm, j'adore ça ! J'aime le chocolat qui contient au moins 60% du cacao, encore mieux, quand c'est 70% et même plus. Il faut que j'ai du cacao dans ma bouche. Quand je sens que c'est plus sucré qu'amer, j'aime pas trop. J'aime le chocolat noir, le vrai. Je l'aime aussi avec les noisettes, les amandes... les pistaches et autres noix. J'aime aussi avec les fruits: les zestes d'oranges ou des citrons, les pruneaux ou cranberries, le gingembre et autres cerises. C'est délicieux.

Maintenant je vais partager avec vous une adresse superbe, très riche en recettes succulentes. En plus, les photos y sont grandioses. Je suis ce blog depuis peut-être deux ans, j'ai essayé beaucoup de ses recettes, et c'est toujours une réussite. Seule condition: il faut savoir lire en anglais. Mais en même temps, de nos jours, quand il y a plein de traducteurs en ligne, c'est facile de comprendre une recette, surtout quand elle est très joliment illustrée.
Voilà cette adresse: Use real butter . Je vous promets, vous allez vous régaler en feuilletant les recettes, en admirant les photos et en lisant les textes sur la nature... La fille qui tient ce blog, est docteur en géologie et ingénieur, elle était aussi la programmiste de chez NASA... Vous voyez, les gens avec la "structure" scientifique ont des nombreux talents ;)
Mon thème d'aujourd'hui, c'est le chocolat, alors je vais vous montrer en photos, commet j'ai réalisée la recette pour le chocolat chaud, fait maison: homemade hot cocoa mix .   J'ai tout fait comme c'est écrit. Sauf une chose: à la place de granulés du chocolat, j'ai utilisé une tablette de chocolat noir que j'ai rappé avec une rappe.
Rectifions. Pour ce mélange pour chocolat chaud, il nous faut:
250g de chocolat rappé, autrement dit, les copeaux de chocolat (mieux, c'est au moins 60% de cacao),
250g de cacao en poudre non sucré
250g de sucre semoule
12 c.s. de lait entier en poudre
1/2 c.c. de sel fin
Le mélange se garde 3 mois dans un récipient étanche, dans la température ambiante. Pour préparer le chocolat chaud, mettez 3 c.c. de mélange par tasse, faites bouillir du lait (ou de l'eau, mais du lait c'est quand même mieux, la consistance est plus crémeuse), ajoutez le lait chaud, mélangez bien et régalez-vous.

Ak tas šokoladas... Nežinau žmonių, kurie jo nemégsta. Vieni tepripažįsta juodąjį (kaip aš, pvz.), kitiems labiau patinka pieniškasis, treti mégsta abu. Dar yra žmonių, kuriems patinka ir baltasis šokoladas, o aš jo net nevadinčiau šokoladu, nes jame néra pagrindinés tikro šokolado sudedamosios dalies - kakavos. Na bet, kaip sakoma, dél skonių... patys žinote. Man šokolade turi būti ne mažiau 60% kakavos, dar geriau, jei yra 70% ir net daugiau. Turiu jausti burnoje kakavos kartumą, o ne cukraus saldumą. Jei šokoladas per saldus - o toks dažnai būna pieniškas, jau nekalbu apie baltąjį - man jis nebepatinka. Mégstu juodąjį, tikrąjį, kakava kvepiantį, stiprų savo skoniu ir tamsiai ruda spalva. Dar man patinka juodasis šokoladas su visokiais riešutais: lazdynų, migdolų, pistacijų ar dar kitokiais. Su vaisiais bei uogom irgi gali būti neblogai: su citrinų ar apelsinų žievelém, su džiovintom slyvom arba spanguolém... o gali būti ir avietés, ir imbieras, ir dar kas nors..... bet šokoladas privalo būti tik juodas!

Pasidalinsiu su jumis vienu labai gražiu receptų blogu. Jo autoré - geologijos mokslų daktaré, inžinieré, kadaise dirbusi net NASA programuotoja. Gyvena ji dabar kažkur Kolorado Uolétuosiuose, Amerikéj, fotografuoja ir rašo blogą. Šaunuoliai tie mokslagalviai, turintys daug talentų ! Seku tą blogą jau kokie du metai, nuolat gériuosi gamtos nuotraukomis, nuolat išbandau receptus, kurie labai gerai pavyksta. Štai tas blogas (pssst, už reklamą man nieks nemoka ;)): use real butter . Jei skaitote angliškai, pavartykite jo puslapius, pasigérékite nuotraukomis ir paskaitinékite gamtos aprašymus, išbandykite receptus, nepasigailésite. O jei ir neskaitote, tai šiais laikais internetinių vertéjų pasirinkimas yra platus, ir receptus suprasite nesunkiai, nes jie visi tame bloge puikiai iliustruoti.
Jau minéjau, kad išbandžiau ne vieną receptą iš ten. Bet šiandien rašau laišką apie šokoladą, todél paruošiau mišinį karštam šokoladui pagal šį receptą: homemade hot cocoa mix . Nuotraukos su aprašymais iš to ruošimo - kiek žemiau. Taigi, šiam mišiniui mums reikia:
250g tarkuoto juodojo šokolado (bent 60% kakavos)
250g kakavos miltelių be cukraus, kuo aukštesnés kokybés, tuo skaniau
250g cukraus
12 v.
š. nenugriebto pieno miltelių
1/2 a.
š. smulkios druskos
Paruoštą, į sandarų indą supiltą mišinį kambario temperatūroje galima laikyti 3 ménesius. Karšto šokolado ruošimas: 3a.š. mišinio suberti į puodelį, užpilti beveik verdančiu karštu pienu, gerai išmaišyti ir gerti pasimégaujant. Galima pilti ir karšto vandens vietoj pieno, bet - bandžiau - su pienu gaunasi kažkaip tirščiau ir tikrai gardžiau.

j'ai rappé une tablette de chocolat noir. regardez, comme les textures sont belles * sutarkavau juodojo šokolado plytelę. tik pažvelkit, kokios gražios tekstūros
selon la recette, il faut ajouter du cacao pur, de "qualité hollandaise", plus douce ;) * pagal receptą, reikia nesaldintos, taip vadinamos "olandiškos" kokybés kakavos, nes ji švelnesné... tik nežinau, su kuo lygino :)
ajouter le lait en poudre (j'ai utilisé la poudre de lait entier), le sucre et mélanger le tout * dar reikia suberti pieno miltelius (naudojau nenugriebto pieno), cukrų, ir viską sumaišyti
un  mélange si parfumé ! * ak koks tai kvapnus mišinys !
puis, mettre tout dans un beau récipient... * paskui suberti mišinį į kokį nors gražų indą...
... et le fermer avec un bouchon, joliment décoré par vos soins. voilà, cadeau pour un gourmand est prêt. * ... ir užkimšti dailiu kamščiu, papuoštu kokiu nors mielu daikteliu. ir štai, dovana vienam smaližiui jau paruošta.
 ***********************************************************************************

Je continue ? Allez, on y va !
Je vous propose la recette d'un gâteau Succulent aux amandes. C'est le gâteau préféré de ma fille, j'en fais chaque année pour son anniversaire. Il est dé-li-cieux, je vous jure.
Il vous faut:
300g de chocolat noir
200g de sucre glace
80g de farine
70g d'amandes en poudre
120g d'amandes effilées
1 pincée de vanille en poudre (ou un sachet de suce vanillé)
4 oeufs
200g de beurre.
1. Préchauffez le four th.7
2. Faites fondre au bain-marie, 180g de chocolat coupé en petits morceaux. Hors de feu, incorporez-lui 150g de beurre en morceaux, 180 g de sucre-glace, les jaunes d'oeufs, un à un, la vanille, la poudre d'amandes, la farine, puis, délicatement, les blancs montés en neige ferme. Versez la pâte dans un moule rond beurré. Enfournez alors 10min puis baissez le thermostat à 6 (180°) et poursuivez la cuisson pendant 20 à 25 min. Démoulez et laissez refroidir sur une grille.
3. Faites griller les amandes effilées , à sec, dans une poêle anti-adhérente.
4. Mettez le reste de chocolat cassé en moreaux dans une petite casserole. Ajoutez-y 30g de beurre et le reste de sucre-glace.  Faites fondre au bain-marie. Dès qu'il et fondu, lissez-le à la spatule, versez-le au centre du gâteau et étalez-le sur toute la surface. Enfin, repartissez sur le dessus les amandes grillées.
Ave ça, je vous souhaite de bien belles préparations pour Noël en famille. Avec la douceur de chocolat pour les goûters, bien sur :)

Tęsiam ? Tęsiam ! Dalinuosi su jumis labai skanaus šokoladinio pyrago su migdolais receptu. šis pyragas yra mano dukružés mégstamiausias, kasmet kepu jai per jos gimtadienį. Prisiekiu: ska-nu-mé-lis ! Jums reikés:
300g juodojo šokolado
200g cukraus pudros
80g miltų
70g maltų migdolų (kitaip - migdolų miltų)
170g migdolų plokštelių (išilgai pjaustytų migdolų)
1 žiupsnelio vanilés miltelių arba 1 pakelio vanilinio cukraus
4 kiaušinių
200g sviesto
1. Orkaitę įkaitinkite iki 200°C (7 termostatas)
2. Suberkite 180g gabaléliais sulaužyto šokolado į kokią nors salotinę, įstatykite tą salotinę į karšto vandens puodą, o patį puodą užkelkite ant ugnies. Maišydami ištirpinkite šokoladą. Nukélę nuo ugnies visą šitą ūkį, į ištirpusį šokoladą sudékite 150g gabaléliais supjaustyto sviesto, suberkite 180g cukraus pudros, vieną po kito sumeskite ten pat kiaušinių trynius. Maišydami suberkite ten ir miltus, ir maltus migdolus, ir vanilę. Kiaušinių baltymus suplakite iki standžių putų ir atsargiai įmaišykite jas į šokolado masę. Supilkite tešlą į apvalią sviestu suteptą formą ir 10 min. kepkite, po to sumažinkite temperatūrą iki 180°C (6 termostatas), ir dar kepkite 20-25 minutes. Iškepusį pyragą išimkite iš formos ir atvésinkite. 
3. Tuo tarpu ant sausos keptuvés kiek paskrudinkite migdolų plokšteles.
4. Paruoškite glazūrą aptepimui: likusį šokoladą sulaužykite, suberkite į nedidelį puodelį. Sudékite ten pat 30g sviesto ir likusią cukraus pudrą. Vélgi ištirpinkite viską "voneléje", kaip aprašyta aukščiau. Kai viskas ištirpsta, mentele pamaišykite ir pilkite ant atvésusio pyrago paviršiaus į vidurį, nutepkite visą viršų, išlyginkite. Puoškite pakeptomis migdolų drožlémis.
Linkiu jums smagaus pasiruošimo Kalédoms šeimoje. Su šokolado aromatu ir skoniu, žinoma :)

succulent aux amandes * šokoladinis migdolų pyragas

Ir jau pačiai pabaigai - šokoladiné karuselé-šokoladiné iliuzija ! Linksminkimos ir džiaukimos !

Spinning Chocolate Joy

4 commentaires:

  1. pyragą kepsiu, labai jau skanus aprašymas. karšto šokolado dar labiau norėč, bet geros kakao surast pas mus problema. bandysiu ieškot, labai jau skanios nuotraukos. ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. bandyk, ieskok, kepk, virk. o svarbiausia - mégaukis visu tuo. cia mano prieskalédiné dovana draugams :)

      Supprimer
  2. jau kelintą dieną vaikštau po gyvenimą ir mintyse zyziu, kad pagaliau reikia paieškoti internete, kai karštą šokoladą pasigaminti :)))
    ačiū širdingai :))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oi kaip dziaugiuosi, kad pataikiau ! nes as jau irgi kelinta diena, gal net savaite, vis ruosiausi sita tema cia parasyti: ir produktus susipirkau, ir nuotraukas is anksto pasidariau.. pasirodo, taip buvo todél, kad Kazkam To Labai Reikéjo ! super :)

      Supprimer