Nombre total de pages vues

1 novembre 2013

Pluie * Lietus



Avez-vous entendu un mot - pluviophile ? Non ? C'est une personne qui aime la pluie. Celle qui trouve la paix et la joie de penser pendant les jours pluvieux.
Moi, je peux dire que je suis une pluviophile, oui. J'ai plein de photos, j'ai toute une collection de chansons sur la pluie, j'adore la poésie sur le thème de pluie... J'aime aussi le soleil bien sur, mais quand les jours ensoleillés durent trop longtemps, j'attends la pluie avec impatience. Elle me manque, j'ai besoin de pluie comme de lumière et de l'air. Parfois, je me demande si dans une autre vie je n'étais un poisson ou une grenouille ?... J'imagine pas ma vie sans la pluie, sans eau.

C'est le novembre, déjà. J'espère, on va être servis en pluie :)
La première photo n'est pas de moi, je l'ai trouvée sur internet. Les autres toutes sont faites par moi. Allez, un petit plongeon dans la pluie !















Et encore un cadeau, bruit de pluie avec une petite touche de tonnerre, que j'ai trouvé. Régalez vous si vous êtes un pluviophile: Simulateur de pluie

************************************************************************************

Girdéjote tokį žodį - pliuviofilas? Tai žmogus, mégstantis lietų. Tas, kuris randa ramybę ir taiką mintyse, lyjant lietui. Na, angliškai daugelis mokate, manau, jau perskaitéte, kas užrašyta pirmoje nuotraukoje, toje viršutinéje.
Galiu apie save pasakyti, kad esu tikra pliuviofilé. Turiu nuotraukų, turiu susirinkusi kolekciją dainų apie lietų, mégstu eiles apie jį... Aišku, patinka man  ir saulétos dienos, bet kai jos užtrunka per ilgai, tai labai pasiilgstu lietaus. Jis man būtinas taip pat, kaip šviesa ir oras. Neretai pagalvoju, kad aname gyvenime turbūt buvau žuvis arba bent jau varlé, nes be lietaus neįsivaizduoju gyvenimo. Dykumoje, kur néra vandens, pradžioje įpulčiau į isteriją, o paskui kaipmat nugeibčiau, ir labai greitai.

Jau lapkritis. Tikiuosi, kad lietaus nepritrūks :)
Pirmąją nuotrauką radau internete. Visos kitos - mano darytos. Ir dar pridedu magaryčių, radau lietaus šlamesio simuliatorių su trupučiu tolimos perkūnijos. Kviečiu mégautis, jei esate, kaip ir aš, pliuviofilas: Lietaus simuliatorius

 quand la pluie tombe sur vos fenêtres et vous êtes chez vous, au chaud... bonne soirée ! * kai į langus tyliai barbena lietus, o jūs sédite savo šiltame kambaryje... gero lietingo vakaro!


7 commentaires:

  1. kokios gražios nuotraukos!! dar daug kartų jas pažiūrėsiu :)
    pasirodo, yra net žodis, tokiems, kaip mudvi :)) labai įdomu, lietaus mylėtojai.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Matai, as irgi neitin seniai ta zodi zinau. Gal kokia savaite, ne daugiau, xixi :) Nuotrauku su lietum ir apie lietu as ir daugiau turiu, tik negi cia krausi viska, ka turi...

      Supprimer
  2. Moi aussi je suis "pluviophile" alors ?
    J'aime entendre les gouttes de pluie tomber comme cet après-midi ...
    Tes photos sont très poétiques Ilona : j'aime beaucoup !
    Merci :-) !

    RépondreSupprimer